Wat zijn RSS en Google Alerts nu eigenlijk..
Leuke timemanagement test!
 
 

Leid ze naar het: “waarom ook niet?”

Heb je ergens op je webwinkel staan: AANMELDEN NIEUWSBRIEF?

Vraag je jezelf dan wel eens af of je bezoekers denken: “Hoezo? Waarom zou ik me aanmelden voor jouw nieuwsbrief? Om door te verkopen zeker..”.

De meeste mensen willen weten wat ze krijgen en waarom ze het zouden moeten krijgen, ze willen er zeker van zijn dat je ze niet gaat spammen of hun adres gaat doorverkopen.

Dus zorg er voor dat je de klant een leuke reden geeft om zich in te schrijven! Bv: Vijf redenen om je aan te melden, of Ontvang direct 5 euro korting, of Ontvang gratis, etc. En als het kan ook nog ergens een zinnetje dat je je altijd en overal kan afmelden.

Klinkt al beter hè! Leidt ze gewoon naar het: “waarom ook niet?”

Wat heb jij als lokkertje?